رفتن به محتوای اصلی
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم
در نشست تخصصی اقتصاد گردشگری صورت گرفت؛

تقدیر از مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم قم

تقدیر از مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم قم
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم از تلاش‌های مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر در حوزه گردشگری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش واحد خبر سازمان نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در نشست تخصصی «اقتصاد گردشگری، با محوریت نقش گردشگری در توسعه اقتصادی و وفاق ملی و تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری (مدظله عالی) و ریاست‌جمهوری درباره گردشگری و وفاق ملی» که با سخنرانی تعدادی از مسئولان در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم به مناسبت هفته گردشگری برگزار شد، از سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر و مدیرعامل آن تقدیر و تشکر کرد.

این تقدیر به دلیل اقدامات این سازمان در حوزه گردشگری و اقدامات و فعالیت های انجام شده در محدوده بافت تاریخی و ایجاد بستر حضور زائر در این محدوده و ایجاد زیرساختهای گردشگری مذهبی با اهدای تندیس و لوح سپاس صورت گرفت.

در لوح تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم آمده است: « 27 سپتامبر 2024 مصادف با 5 مهر ماه 1403 از سوی سازمان جهانی گردشگری به نامه گردشگری و صلح نامگذاری شد.

گردشگری صنعتی است صلح آمیز ، این دو چنان در هم تنیده شده اند که وجود هر یک به آن دیگری وابسته است.چه شگفت صنعتی که در جستجوی توسعه جوامع و رسیدن به صلح از طریق گردشگری است. بر خود واجب می دانم از همکاری جنابعالی با این اداره کل در راستای توسعه صنعت گردشگری استان قم تقدیر و تشکر نمایم. از خداوند متعال ظهور منجی عالم بشریت و رسیدن به صلح ابدی را خواستارم.»


منبع مطلب: واحد خبر سازمان نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر
https://qom.ir/MyPEa