رفتن به محتوای اصلی
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
در نشست تخصصی اقتصاد گردشگری صورت گرفت؛

تقدیر از مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم قم

تقدیر از مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم قم
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم از تلاش‌های مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر در حوزه گردشگری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش واحد خبر سازمان نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در نشست تخصصی «اقتصاد گردشگری، با محوریت نقش گردشگری در توسعه اقتصادی و وفاق ملی و تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری (مدظله عالی) و ریاست‌جمهوری درباره گردشگری و وفاق ملی» که با سخنرانی تعدادی از مسئولان در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم به مناسبت هفته گردشگری برگزار شد، از سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر و مدیرعامل آن تقدیر و تشکر کرد.

این تقدیر به دلیل اقدامات این سازمان در حوزه گردشگری و اقدامات و فعالیت های انجام شده در محدوده بافت تاریخی و ایجاد بستر حضور زائر در این محدوده و ایجاد زیرساختهای گردشگری مذهبی با اهدای تندیس و لوح سپاس صورت گرفت.

در لوح تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم آمده است: « 27 سپتامبر 2024 مصادف با 5 مهر ماه 1403 از سوی سازمان جهانی گردشگری به نامه گردشگری و صلح نامگذاری شد.

گردشگری صنعتی است صلح آمیز ، این دو چنان در هم تنیده شده اند که وجود هر یک به آن دیگری وابسته است.چه شگفت صنعتی که در جستجوی توسعه جوامع و رسیدن به صلح از طریق گردشگری است. بر خود واجب می دانم از همکاری جنابعالی با این اداره کل در راستای توسعه صنعت گردشگری استان قم تقدیر و تشکر نمایم. از خداوند متعال ظهور منجی عالم بشریت و رسیدن به صلح ابدی را خواستارم.»


منبع مطلب: واحد خبر سازمان نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر
https://qom.ir/MyPEa