رفتن به محتوای اصلی
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
۱۸ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۸
مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم:

برگزاري مراسم تجليل از خادمان سازمان آرامستان‌ها

برگزاري مراسم تجليل از خادمان سازمان آرامستان‌ها
مراسم تجلیل از کارکنان نمونه سازمان آرامستان‌های شهرداری قم برگزار شد.

به گزارش واحد خبر سازمان مديريت آرامستان‌هاي شهرداري قم، در راستاي تجليل از کارکنان آرامستان به پاس تلاش مجاهدانه شان طي مراسمي با حضور اعضاي محترم هیئت مدیره سازمان آرامستان ها برگزار شد.

سید سیف الدین موسوی نیارکی مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به فعالیت های ارزشمند و کوشش های شبانه روزی کارکنان این مجموعه در فرایند پذیرش، تغسیل و تدفین متوفیان اظهار داشت: وضعیت کارکنان سازمان آرامستان‌ها به دليل فضاي غمگين و وجود تالمات روحي مراجعين بسيار سخت وطاقت فرسا هستند که با وجود حجم سنگین کار و حساسیت های فراوان بهداشتی، نیاز به توجهی علاوه از سوی عموم شهروندان و نیز مدیران به کارکنان این سازمان احساس می شود.

درادامه ضمن تشكر از زحمات سايرهمكاران و کارکنان آرامستان‌ها گفت: کارکنان این سازمان با تلاش و کوشش شبانه‌روزی خواسته شهروندان داغ‌دار را در بهترین شرایط ممکن محقق می کنند که این امر می‌تواند مرحمی بر زخم داغ ‌دیدگان باشد.

درپايان مراسم با اهداي لوح تقدير به همراه هدیه نقدی از كاركنان آرامستان شهرداری قم تجليل به عمل آمد. آقایان محمود شیری ، علی حمدی ، مصطفی اشرفی و امیر مرادزاده در این مراسم به عنوان کارکنان نمونه سازمان تجلیل شدند.


منبع مطلب: واحد خبر سازمان مديريت آرامستان‌هاي شهرداري قم
https://qom.ir/MfPQK