رفتن به محتوای اصلی
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
۱۶ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۲
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم:

تعامل با اصناف شهر قم برای انتقال به شهرک خودرویی

تعامل با اصناف شهر قم برای انتقال به شهرک خودرویی
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تعامل با اصناف مرتبط با خودروی خیابان شهید قندی برای انتقال به شهرک خودرو خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی اظهار کرد: با توجه به درخواست مردمی ساکنین خیابان شهید قندی که تقاضای انتقال اصناف مرتبط با خودرو و پاکسازی آن خیابان را داشتند، این مسئله پیگیری و منطقه سه شهرداری قم هم اقدامات لازم برای اطلاع رسانی به صنوف این معبر را انجام داده است.

وی با اشاره به حضور در این خیابان و گفت‌وگوی رو در رو با اصناف خودرویی در این معبر شهری افزود: گفت‌وگوی چهره به چهره به همراه مجری پروژه شهرک خودرویی با اهالی و اصناف این محل انجام شد و تلاش کردیم ظرفیت‌های شهرک خودرویی به این شهروندان معرفی شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: از صنوف فعال در عرصه خودرویی در این خیابان دعوت و درخواست شد هرچه سریع‌تر نسبت به انتقال اقدام کنند.

صادقی امینی با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری‌ها اضافه کرد: شهرک خودرو بالغ بر ۱۱۰۰ واحد دارد که حدود ۷۰۰ واحد تکمیل و بیش از ۴۰۰ واحد تحویل خریداران شده و با همکاری شهرداری منطقه سه و سازمان میادین سند رسمی عرصه و اعیان ۱۵۰ واحد نیز به نام خریداران انتقال پیدا کرده است.


منبع مطلب: واحد خبر سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم
https://qom.ir/MfP93