رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۲۰ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۵

10 واحد کارگاهی در سایت آهنگران شهرک صنوف قم احداث می‌شود

10 واحد کارگاهی در سایت آهنگران شهرک صنوف قم احداث می‌شود
سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: در راستای عمل به وظایف محوله و قانونی سازمان میادین در ارتباط با ساماندهی مشاغل، احداث 10 واحد کارگاهی با زیربنای 2800 مترمربع در سایت آهنگران شهرک صنوف در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات احداث 10 واحد کارگاهی با زیربنای 2800 مترمربع و صرف اعتباری بالغ‌بر 150 میلیارد ریال جهت انتقال و ساماندهی صنف آهنگران به شهرک صنوف آغاز و با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به هزینه‌هایی که سازمان میادین جهت راه‌اندازی این شهرک بزرگ انجام داده است، افزود: اصلاح سیستم روشنایی شهرک صنوف (ورودی و معابر بلوار)، اتصال شبکه آب شهرک صنوف، آماده‌سازی معابر، زیرسازی و آسفالت سایت آهن‌فروشان، احداث و بهره‌برداری از دوربرگردان اختصاصی شهرک صنوف، جدول‌گذاری و تعویض جداول فرسوده، زیرسازی و جدول‌گذاری سایت آهنگران، احداث 30 واحد خدماتی در سایت آهنگران، طراحی و اجرای فاز سه شهرک صنوف در قالب زیرسازی، جدول‌گذاری و اجرای خیابان و... قسمتی از پروژه‌های عمرانی از زمان واگذاری و الحاق این شهرک بزرگ به سازمان میادین است.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در ادامه ابراز کرد: ساماندهی صنوف سالیان بسیار زیادی جزء مطالبات مردم و مسئولین استان قم بوده است و سازمان میادین در جهت رفع دغدغه‌های زیست‌محیطی قدم برمی‌دارد و در این راه نیازمند همکاری و مشارکت نهادهای مختلف استان به‌ویژه اتحادیه صنوف و صاحبان مشاغل و حضور مؤثر و فعال آنان است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/DpPhQ