رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۲۲ اسفند, ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۷
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

15 غرفه عرضه و فروش تزئینات سفره هفت‌سین در قم برپا می‌شود

15 غرفه عرضه و فروش تزئینات سفره هفت‌سین در قم برپا می‌شود
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از دایر نمودن غرفه‌هایی جهت عرضه و فروش ماهی گُلی و مصنوعات تزئینی سفره هفت‌سین در مکان‌هایی مناسب از سطح شهر همزمان با ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی اظهار داشت: جانمایی اولیه جهت راه‌اندازی غرفه‌های موقت عرضه و فروش ماهی گلی و مصنوعات تزئینی سفره هفت‌سین در نقاط مختلف شهر مشخص‌شده و تاكنون 15نقطه از شهر، برای ایجاد این مراكز شناسایی و تعیین‌شده است.

وی از همكاری مناطق هشتگانه و معاونت خدمات شهری جهت ساماندهی مراكز فروش ماهی قرمز در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: غرفه‌های متمركز ماهی قرمز و سبزه عید با نصب پارچه نوشته و بنر به شهروندان معرفی می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز را فرصتی مناسبی برای ایجاد نشاط اجتماعی و جلب رضایتمندی شهروندان دانست و افزود: مجموعه مدیریت شهری با محوریت قرار دادن این موضوع و همچنین احترام و فضیلت ماه مبارک رمضان، آرامش بخشی، امیدآفرینی و نشاط را رویکرد اصلی خود قرار داده است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KfPPK