رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۱۹ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۱
مدیر منطقه ۲ شهرداری قم مطرح کرد:

اجرای طرح جمع‌آوری زوائد بصری و سد معبر در منطقه ۲ شهرداری قم

اجرای طرح جمع‌آوری زوائد بصری و سد معبر در منطقه ۲ شهرداری قم
مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: طرح جمع آوری زوائد و اغتشاش بصری شامل تبلیغات صنوف و موارد سد معبر مرحله به مرحله در معابر اصلی و پرتردد منطقه دو اجرا خواهد شد.

به گزارش واحد خبر منطقه دو شهرداری قم، سیدرضا حسینی در گفت‌وگویی با اشاره به ضرورت و اهمیت آزادسازی پیاده‌روهای پرتردد و رفع سد معبر به همراه حذف زوائد بصری با هدف افزایش ایمنی تردد عابران پیاده و آرام‌سازی بصری سطح شهر اظهار کرد: این طرح در سطح منطقه دو شهرداری قم اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح که به صورت مرحله به مرحله و با اولویت‌بندی معابر پرتردد در سطح منطقه دو اجرایی می‌شود، شامل حذف موارد سد معبر صنوف در مسیر عابرین پیاده و جمع‌آوری تبلیغات زائد که بر هم زننده سیما و منظر شهری است، می‌شود. مدیر منطقه ۲ شهرداری قم اضافه کرد: مشکلات رفع سد معبر همواره یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های شهروندان از شهرداری بوده که در کنار آن بهم ریختگی بصری و نصب سازه‌های تبلیغاتی زائد بخصوص در مسیر تردد عابرین پیاده نیز تردد ایمن شهروندان و توجه به جلو رانندگان را به مخاطره می‌اندازد.

حسینی گفت: مرحله نخست این طرح با استفاده از توان نیروهای سد معبر منطقه در بلوار توحید اجرا شد که شامل جمع‌آوری هر گونه سازه‌های تبلیغاتی سیار و موارد سد معبر است.

وی افزود: از کسبه و صاحبان صنوف درخواست می‌شود در اجرای این طرح و آزادسازی مسیر تردد عابران پیاده، همچنین حفظ سیما و منظر شهر با عوامل شهرداری همکاری داشته باشند و از نصب و قرار دادن هرگونه موارد سد معبر و سازه‌های تبلیغاتی به ویژه در پیاده‌روها و کنار خیابان خودداری کنند.


منبع مطلب: واحد خبر منطقه دو شهرداری قم
https://qom.ir/MfPl6