رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۲ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۳
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

برپایی ۵ چادر تأمین ارزاق زائران نیمه شعبان در پیرامون مسجد جمکران

برپایی 10 چادر تأمین ارزاق زائران نیمه شعبان در پیرامون مسجد جمکران
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از برپایی ۵ چادر تأمین ارزاق زائران نیمه شعبان در پیرامون مسجد جمکران خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، محسن صادقی امینی در جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم، با اشاره وظیفه مدیریت پارکینگ شماره 4 مسجد مقدس جمکران توسط سازمان میادین اظهار داشت: چندین کانکس برای کاربری‌های مختلف تاکنون تأمین‌شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته 5 چادر تأمین ارزاق زائران پیرامون مسجد جمکران برپا می‌شد، ابراز کرد: این آمادگی وجود دارد که این تعداد چادرها بر اساس دستورالعمل‌های ستاد افزایش یابد و به 10 چادر برسد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: هماهنگی‌هایی با تعدادی از بارفروشان برای توزیع برخی اقلام مواکب با تخفیف 20 تا 30 درصدی انجام‌شده است که این آمادگی برای همکاری وجود دارد.

صادقی امینی با اشاره به آماده‌باش کلیه جایگاه‌های سوخت CNG تحت نظارت سازمان در ایام نیمه شعبان، مطرح کرد: به‌غیراز جایگاه مسجد مقدس جمکران، مابقی جایگاه‌ها در آمادگی کامل بوده و جایگاه محتشم کاشانی نیز دیروز با اورهال شدن به چرخه خدمات‌رسانی بازگشت.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KtP9A