رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۲۷ آبان, ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۷

برگزاری جلسه رفع مشکلات میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم/سامانه هوشمند کنترل تردد در ورودی میدان نصب می‌شود

برگزاری جلسه رفع مشکلات میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی قم/سامانه هوشمند کنترل تردد در ورودی میدان نصب می‌شود
دیدار هیئت‌مدیره اتحادیه صنف بارفروشان و عوامل توزیع میوه و تره‌بار استان با مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری برگزار و مشکلات میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، طی جلسه‌ای در محل اتحادیه صنف بارفروشان و عوامل توزیع میوه و تره‌بار استان قم با حضور صادقی امینی، مدیرعامل سازمان میادین و اعضای اتحادیه بارفروشان در راستای حل مشکلات میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

صادقی امینی ضمن تأکید بر رسیدگی به تخلفات ساختمانی غرف مستقر و فعال میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، بیان کرد: اضافه بنای غرفی که تخلف ساخت دارند باید بررسی و در کمیسیون ماده 100 مطرح شود.

وی برنامه‌ریزی جهت استقرار سامانه هوشمند کنترل تردد میادین میوه و تره‌بار را جزو برنامه‌های اولویت‌دار سازمان برشمُرد و افزود: سامانه هوشمند کنترل تردد میادین میوه و تره‌بار با استفاده از آنتن‌های RFID و دوربین‌های پلاک خوان، قادر به شناسایی خودرو و کسر عوارض به‌صورت خودکار بوده و قصد داریم جهت کنترل تردد وسایل نقلیه، این پروژه را عملیاتی کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم رعایت حریم کسب، عدم استقرار باسکول‌های غیرمجاز و صدور فاکتورهای متحدالشکل و واحد توسط عوامل فروش را مورد تأکید قرار داد و گفت: رفع سد معبر ورودی و کنترل ترافیک توسط عوامل انتظامی، احداث سایبان غرف و نوسازی و مرمت مسجد میدان شهید رجایی از مسائل مهمی است که توسط سازمان میادین بررسی و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

اعضای اتحادیه نیز در این جلسه با بیان مهمترین مشکلات موجود، خواستار کنترل ترافیک شدید ساعات اولیه روز در محدوده میدان میوه و تره‌بار و رفع سد معبر وانت‌بارهای میوه‌فروش شدند.

انتهای پیام/103

 


https://qom.ir/MRP5C