رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۲۱ بهمن, ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۲
رئیس شورای شهر قم مطرح کرد:

تقدیر از شهرداری قم در برپایی مراکز توزیع کالاهای اساسی/آمادگی برای افزایش غرف توزیع کالاهای اساسی

تقدیر از شهرداری قم در برپایی مراکز توزیع کالاهای اساسی/آمادگی برای افزایش غرف توزیع کالاهای اساسی
رئیس شورای شهر قم با تقدیر از عملکرد سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در برپایی مراکز عرضه اقلام اساسی در سطح مناطق قم گفت: شهرداری این آمادگی را دارد که در صورت استقبال مردم، مراکز تأمین کالا را تا ۴۰ مرکز افزایش دهد.

به گزارش شهرنیوز، محسن محرری با اشاره به لزوم توجه به شرایط اقتصادی مردم در شرایط جاری امروز، اظهار داشت: باوجوداینکه توجه به معیشت مردم جز وظایف اصلی مدیریت شهری نیست، اما مدیریت شهری قم نمی‌تواند نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشد و در همه حوزه‌ها این مهم را در نظر می‌گیرد.

وی افزود: توجه و رعایت حال مردم یکی از شاخص‌ها نرخ‌گذاری‌ها در تعرفه عوارض و بهای خدمات نیز بوده و باوجود ابلاغ نرخ ۴۵ درصدی تورم برای سال ۱۴۰۳ ، مدیریت شهری در قم هیچ‌یک از تعرفه عوارض و بهای خدمات را بالای ۴۰ درصد تصویب نکرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به مصوبه اخیر وزارت کشور مبنی بر برپایی مراکز موقت عرضه اقلام اساسی از طرف شهرداری‌ها نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس این مصوبه شهرداری‌ها باید مراکز عرضه اقلام اساسی در سطح شهر برپا کرده و به تنظیم نرخ در بازار کمک کند و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ناظر به این مهم حرکت بسیار موفق و اثرگذاری مثبت در این زمینه در شهر مقدس قم داشته است.

وی شهر قم را ازجمله کلان‌شهرهایی دانست که بازارچه‌های موقت را برپا کرده و بیان کرد: در این بازارچه‌ها گوشت قرمز، مرغ منجمد و تخم‌مرغ عرضه‌شده و باقیمت دولتی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

محرری ضمن تشکر از اقدامات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در برپایی این بازارچه‌های موقت گفت: این اقدام شهرداری قابل‌تقدیر بوده و اعضای شورا نیز در رفع موانع برای برپایی هر چه سریع‌تر این مراکز در سطح مناطق پیگیری و تلاش بسیار زیادی داشته‌اند.

محرری در پایان یادآور شد: شهرداری این آمادگی را دارد که در صورت استقبال مردم، مراکز تأمین کالا را تا ۴۰ مرکز افزایش دهد.

انتهای پیام/105


https://qom.ir/KcPDE