رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۱۷ بهمن, ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۴
با مشارکت سازمان میادین شهرداری قم؛

فعالیت غرف منتخب توزیع کالاهای اساسی با عنوان "کاسب امین" در قم

فعالیت غرف منتخب توزیع کالاهای اساسی با عنوان
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: شبکه بزرگ کاسبان امین که منتخبی از منصوبات سازمان در سطح مناطق 8گانه هستند؛ توزیع متوازن و عادلانه اقلام اساسی، مایحتاج خانوار و محصولات را به‌صورت شبکه‌ای و مویرگی عهده‌دار هستند.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شبکه بزرگ کاسبان امین که منتخبی از منصوبات سازمان اعم از فروشگاه‌های همشهری و بازارچه‌های ریحان در سطح مناطق 8گانه هستند؛ توزیع متوازن و عادلانه اقلام اساسی، مایحتاج خانوار و محصولات را به‌صورت شبکه‌ای و مویرگی عهده‌دار هستند.

وی تصریح کرد: با تلاش صورت گرفته از سوی استاندار قم و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تنظیم بازار استان، کالا‌های اساسی و مایحتاج خانوار در سطحی مطلوب تأمین و تدارک دیده شده و مردم با سهولت بیشتر و با قیمت مناسب به کالا‌های اساسی موردنیازشان دسترسی خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم نظارت بر روند اجرای طرح کاسب امین و نیز نظارت بر غرف منتخب در راستای توزیع متوازن و عادلانه را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: تلاش می‌کنیم بر اساس هدف طرح، کالا‌های اساسی موردنیاز مردم در همه جغرافیای استان به نحو مناسب توزیع شود.

صادقی امینی افزود: دسترسی آسان با قیمت مناسب به کالاهای اساسی و پرمصرف این روزها از مطالبات اصلی مردم به شمار می‌رود و منسجم کردن شبکه ارتباطی برای تأمین، توزیع و نظارت به‌عنوان اصل و اساس تهیه نیاز شهروندان، به جهت جلوگیری از فعالیت سودجویان، پیشگیری از نوسانات بازار و قیمت‌گذاری سلیقه‌ای، می‌بایست در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KDPK6