رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۵ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۷
سرپرست سازمان میادین شهرداری قم:

پراکنش فروشگاه‌های میوه و تره‌بار در شهر قم متعادل می‌شود/ساماندهی مشاغل ناسازگار با همکاری مناطق شهری

پراکنش فروشگاه‌های میوه و تره‌بار در شهر قم متعادل می‌شود/ساماندهی مشاغل ناسازگار با همکاری مناطق شهری
سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از برنامه این سازمان برای باز توزیع فروشگاه‌های میوه و تره‌بار در سطح شهر قم خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، محسن صادقی امینی در آئین معارفه مدیران جدید شهرداری قم اظهار کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه، دومین رتبه درآمدی را در شهرداری قم به خود اختصاص داده است.  

وی با اشاره به متعدد بودن وظایف و مسئولیت‌های این سازمان افزود: این سازمان هم امورات عمرانی را در دستور کار دارد و هم در حیطه اجتماعی فعال است.  

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم اهمیت ارتباط گسترده اجتماعی این سازمان را مورد توجه قرار داد و گفت: ارتباط وسیعی با اقشار مختلف و بدنه اجتماعی شهر قم در این سازمان تعریف شده است.  

وی ادامه داد: یکی از اقدامات سازمان میادین میوه و تره‌بار، ایجاد بازارها و فروشگاه‌های میوه و تره‌بار در سطح شهر است که پراکنش این فروشگاه‌ها باید بهبود یافته و در تمام مناطق شهری گسترش پیدا کند.  

صادقی امینی به اهمیت ساماندهی مشاغل شهری در شهر قم اشاره کرد و افزود: مسئله ساماندهی مشاغل ناسازگار با محیط شهری موضوع حساسی است که نیاز به همکاری مناطق شهرداری قم دارد.  

وی اظهار کرد: شهرک‌های تخصصی که در سال‌های اخیر توسط سازمان ایجاد شده در صورت ساماندهی این مشاغل ناسازگار به مرجع تمام شهروندان تبدیل خواهد شد.  

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه این سازمان برای شکل‌دهی به بازارچه‌های سیار گفت: یکی از موضوعات مهم ایجاد تعاملات بین‌شهری و بازارچه‌های سوغات در شهر قم است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/PcN8