رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۲۵ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
باحضور مسئولین استانی؛

گام پنجم افتتاح پروژه‌های شهری برداشته شد

گام پنجم افتتاح پروژه‌های شهری برداشته شد
آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 348 پروژه شهرداری قم برگزار شد.

به گزارش شهرنیوز، آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 348 پروژه شهرداری قم با اعتبار 80 هزار میلیارد ریال در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.

این مراسم با توضیحات عباس حلوایی‌زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در خصوص پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده و پروژه‌های در دست اقدام آغاز و در ادامه شاهد هنرنمایی پهلوانان زورخانه‌ای استان قم بودیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه تقاطع صدوق_فردوسی با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: امیدواریم در آینده تملکات این مسیر انجام شده و اتصال آن به میدان ارتش انجام شود.

سپس حجت الاسلام والمسلمین قاسم روان‌بخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حمل و نقل عمومی، گفت: با تکمیل پروژه نهضت ملی مسکن در استان قم نیاز به حمل و نقل عمومی، پارکینگ و کنترل ترافیک افزایش پیدا می‌کند.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم نیز عنوان کرد: در استان قم 330 هزار متر مربع کمبود فضای آموزشی و کلاس درس داریم و شهرداری باید در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خود به این عرصه نیز ورود داشته باشد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد با اشاره به اینکه جمکران امروز جزو محدوده شهری است، یادآور شد: اگر بنابر اقدامات فرهنگی است باید مسجد مقدس جمکران جزو اولویت‌ها قرار بگیرد.

گفتنی است، در این مراسم ضمن رونمایی از کتاب تذکره شاعران قم از پدر شعر آیینی کشور استاد محمدعلی مجاهدی نیز تجلیل شد.

همچنین لازم به ذکر است، پس از پایان رسمی مراسم نیز ادای احترام به شهید حسین مولوی و سردیس این شهید در مجموعه شهرداری قم صورت پذیرفت.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MRPK6