رفتن به محتوای اصلی
سازمان مدیریت پسماند
۱۸ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۲
مدیر منطقه ۶ شهرداری قم:

۱۳۱ پروژه در منطقه ۶ در حال انجام است

۱۳۱ پروژه در منطقه ۶ در حال انجام است
مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: ۱۳۱ پروژه در سال جاری در منطقه ۶ در حال انجام است که بخشی از این پروژه‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش شهرنیوز، احمد ترکمن در هفتمین نشست از سلسله‌نشست‌های گفت‌وگوی بی‌واسطه مدیران شهرداری با مردم که در مسجد فاطمه الزهرا واقع در خیابان امامزاده ابراهیم با حضور پر تعداد اهالی محل برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ایام سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم، اظهار کرد: منطقه ۶ یکی از مناطق متراکم قم است به همین علت خدمات دهی در این منطقه دارای مشکلات مخصوص به خود را دارد.

وی افزود: بودجه شهرداری قم ۱۴ هزار میلیارد تومان است که از این مبلغ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های منطقه ۶ پیش بینی شده است که البته این مبلغ به غیر از پروژه‌هایی است که توسط شهرداری مرکز پیش بینی می‌شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم با بیان اینکه منطقه ۶ یک منطقه با بافت متراکم و بعضاً قدیمی و کم‌برخوردار است، خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز در این منطقه کمتر از یک متر است این در حالی است که مناطقی وجود دارد که سرانه فضای سبز در آن بیش از ۱۷ متر است.

ترکمن اضافه کرد: ۱۳۱ پروژه در منطقه ۶ برای سال جاری پیش بینی شده که برخی از آنها به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در طی سال گذشته روکش آسفالت و تعویض جدول خیابان رئیس کرمی، امام زاده ابراهیم، آیت الله کاشانی انجام و هم چنین در حال خرید و تملک املاکی برای توسعه معابر و خیابان‌هایی هستیم که نیاز به تعریض دارد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم تصریح کرد: با وجود اینکه منطقه ۶ جز مناطق پرجمعیت است ولی هنوز یک استخر ندارد و ما پیگیر احداث استخر در این منطقه هستیم و همچنین یک مجموعه ورزشی بزرگ در حال ساخت است که تا شهریور سال بعد تکمیل و افتتاح می‌شود.

گفتنی است در پایان مراسم احمد ترکمن در گفت‌وگوی صمیمانه و چهره‌به‌چهره با شهروندان در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MbPpE