رفتن به محتوای اصلی
قم زائر - پرتال جامع زیارت و گردشگری قم
۲۵ بهمن, ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۱

تمرکز کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زایرین استان قم بر راهنمایی و رفاه زائران است

مطلب بدون عنوان 7509
رئیس کمیته اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات ستاد تسهیلات زایرین استان قم گفت: اولویت و تمرکز این کمیته، راهنمایی و رفاه زائران است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زایرین استان قم ،احمد نامداری مدیر روابط عمومی استانداری قم با اشاره به برگزاری جلسات کمیته اطلاع رسانی و تشکیل ستاد خبری مرتبط گفت: اولویت این کمیته، راهنمایی و رفاه زائران است.

وی افزود: هر اقدام رسانه‌ای که بتواند موجب تسهیل حضور زائران عزیز و راهنمایی آنان برای بهره‌مندی کامل از فضای مبارک جشن‌های سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) شود برای ما و همکاران رسانه‌ای در اولویت است.

نامداری تصریح کرد: محوریت و رکن اطلاع‌رسانی نیمه شعبان، وبگاه قم زائر است و تلاش کرده‌ایم تمام نیازهای اطلاع رسانی را در این پرتال پاسخ دهیم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم ادامه داد: اهالی رسانه قم در چنین اعیاد و مناسبت های بزرگی خود را در ردیف خادمان شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) فرض می کنند و با تمام توان مشغول ادای نذر رسانه ای خود می‌شوند.

نامداری افزود: با توافق اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در آستانه ورود زائران پیامکی با مضمون خوش آمدگویی و هدایت به سمت وبگاه قم زایر به آدرس http://qomzaer.ir به  تلفن همراه ایشان ارسال می شود.

مدیر روابط عمومی استانداری قم گفت: با همکاری با مسیریاب نشان نیز تلاش برای هدایت منطبق بر اتفاقات ترافیکی صورت می‌گیرد.

نامداری در پایان از تعامل خوب خانه مطبوعات و اصحاب رسانه قم، صداو سیمای مرکز قم، حوزه فناوری استان و روابط عمومی شهرداری که زحمت دبیری کمیته را به عهده دارد و دیگر اعضای پر تلاش کمیته اطلاع رسانی تشکر کرد و گفت: تلاش کردیم مشکلات اعلامی سال‌های قبل در حوزه اطلاع رسانی را با حداکثر تعامل و همدلی حوزه های مرتبط کاهش دهیم.


https://qom.ir/u7tVDZ