رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۴ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۰
با حضور معاون شهردار قم؛

برگزاری تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان میادین شهرداری قم

برگزاری تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان میادین شهرداری قم
مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم برگزار شد.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان میادین با حضور اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم، بيطرفان مديركل حسابرسي و امور مجامع، علیرضا مظفری مدیرعامل سابق این سازمان و مدیر جدید منطقه هشت و دیگر مدیران شهرداری قم برگزار شد.

مظفری در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت و اقدامات 9 ساله خود، به اجرای برنامه‌های این سازمان در راستای ساماندهی مشاغل شهری و احداث و راه‌اندازی دو شهرک بزرگ خودرو و شهرک صنوف، تملک منافع پلاک‌های باقیمانده میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری، اجرای طرح توسعه میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی و... اشاره کرد.

سرپرست جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم نیز در این جلسه با تقدیر از اعتماد شهردار قم خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های منظم در راستای ساماندهی مشاغل شهری و بهبود محیط کسب‌وکار، افزایش دسترسی به بازارهای شهری و مشارکت اثربخش در ارتقا اقتصاد شهری مبتنی بر مشارکت شهروندان مورد تأکید و در دستور کار قرار گرفته است.

محسن صادقی امینی با تأکید بر اجرای وظایف و رسالت اصلی سازمان میادین و اهتمام در ساماندهی مشاغل شهری، تصریح کرد: سازمان میادین در راستاى وظایف محوله و قانونى خود در ارتباط با ساماندهى مشاغل اقدامات مناسب و قابل قبولی انجام داده و یا در دست مطالعه و اجرا دارد که در این راستا هماهنگی سایر ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان ضروری به نظر می‌رسد.

شایان‌ذکر است با حکم دکتر سقائیان نژاد، محسن صادقی امینی به‌عنوان سرپرست جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم منصوب‌شده است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/PMNE