رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۱۸ فروردین, ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۷
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد:

تملک 89 غرفه میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری قم با اعتباری بالغ‌بر 550 میلیارد ریال

تملک 89 غرفه میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری قم با اعتباری بالغ‌بر 550 میلیارد ریال
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: در راستای اجرای پروژه تملک منافع پلاک‌های باقیمانده از مستاجرین و متصرفین در میدان قدیم میوه و تره‌بار در مجاورت میدان مطهری، تاکنون 89 غرفه تملک شده که 550 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی با اشاره به همت مدیریت شهری برای ساماندهی میدان تره‌بار شهید مطهری اظهار داشت: از سال 1398 تا 1402 در راستای اجرای پروژه تملک منافع پلاک‌های باقیمانده از مستاجرین و متصرفین در میدان قدیم میوه و تره‌بار در مجاورت میدان مطهری، سازمان میادین  89 غرفه به متراژ 1595 مترمربع را با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر  550 میلیارد ریال تملک کرده است.

وی با بیان اینکه طلسم تملک میدان قدیم تره‌بار شهید مطهری شکسته شده و یخ طرح در حال باز شدن است، افزود: در راستای رفع بلاتکلیفی پروژه‌های عمرانی مرتبط با میدان، تسهیل عبور و مرور و همچنین کاهش بار ترافیکی، املاک تملک شده توسط سازمان طی سال‌های گذشته، تخریب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با تأکید بر عزم راسخ سازمان در خصوص تملک منافع پلاک‌های باقیمانده در میدان قدیم شهید مطهری گفت: بنا داریم باقی تملکات را در راستای تبدیل مکان مذکور به اماکن مطلوب و موردنیاز شهروندان ادامه دهیم.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/RlPQm