رفتن به محتوای اصلی
۱۹ تیر, ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۳
مدیر منطقه شش قم مطرح کرد؛

آمادگی همه‌جانبه منطقه 6 شهرداری قم در ماه محرم/از نصب 24 هزار متر پرچم و ریسه مشکی تا بهسازی مسیرهای ترددی هیئات و تکایا

آمادگی همه‌جانبه منطقه 6 شهرداری قم در ماه محرم/از نصب 24 هزار متر پرچم و ریسه مشکی تا بهسازی مسیرهای ترددی هیئات و تکایا
مدیر منطقه شش شهرداری قم از آمادگی همه‌جانبه این منطقه در راستای استقبال از ماه محرم و خدمات‌رسانی شایسته به عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد .

به گزارش واحد خبر منطقه شش شهرداری قم، احمد ترکمن اظهار داشت: همزمان با شروع ماه محرم‌الحرام و آغاز ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بیش از 24000 هزار متر انواع پرچم مشکی، ریسه و پرچم‌های اهتزاز در سطح شوارع، معابر و محلات سطح منطقه نصب‌شده است.

وی از نصب بیش از 600 متر ریسه نوری در منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: 6 المان مناسبتی ویژه ماه محرم نیز در نقاط مختلف این منطقه جانمایی گردیده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم اضافه کرد: بیش از 40 مورد مجوز ایستگاه‌های صلواتی تاکنون صادرشده و در راستای افزایش ضریب ایمنی شرکت‌کنندگان در مراسم‌های این ماه عزیز، توصیه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم به هیئت‌امنای مساجد و متصدیان ایستگاه‌ها داده‌شده تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آید .

لازم به ذکر است در راستای تعامل با هیئات مذهبی، تکایا و مساجد سطح منطقه و برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های ماه محرم ، مسیرهای منتهی به مساجد و تکایا به‌صورت ویژه بازدید شد و نقاطی که نیاز به روکش آسفالت، ترمیم پیاده‌رو، رنگ‌آمیزی جداول، نظافت و حمل نخاله‌های ساختمانی داشتند در دستور کار قرار گرفته و انجام شد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FPPQI