رفتن به محتوای اصلی
۲۰ مرداد, ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴

اجرای طرح آموزش مفاهیم مدیریت پسماند در 60 مسجد و پایگاه بسیج در قم

اجرای طرح آموزش مفاهیم مدیریت پسماند در 60 مسجد و پایگاه بسیج در قم
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح آموزش مفاهیم مدیریت پسماند در مساجد قم همزمان در ماه‌های محرم و صفر خبر داد .

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی اظهار کرد: مهارت‌های شهروندی، آن دسته از مهارت‌هایی بوده که هر شهروند باید برای داشتن زندگی بهتر در بافت شهری آموخته و در زندگی اجتماعی خود بهره‌مند شود.

وی با تأکید بر اینکه آموزش این مهارت‌ها نه‌تنها کیفیت زندگی شهروندان را افزایش می‌دهد، بلکه از بروز آسیب‌های اجتماعی نیز جلوگیری می‌کند، افزود: با توجه به توسعه و گسترش بی‌رویه علوم، بی‌تردید این آموزش‌ها برای جوامع امروزی ضروری است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه فرهنگ شهروندی در برگیرنده تمام جنبه‌های زندگی اجتماعی است، ابراز کرد: آموزش شهروندی و توسعه فرهنگ شهروندی به‌عنوان یک وظیفه همگانی باید موردتوجه باشد و تمام دستگاه‌ها در این زمینه مسئولیت دارند.

میرابراهیمی اجرای طرح آموزشی در مساجد استان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مساجد یکی از محیط‌هایی بوده که می‌تواند در حوزه ارائه آموزش شهروندی مؤثر باشد و حضور اقشار مختلف مردم زمینه انتقال پیام را فراهم می‌سازد.

وی همچنین از آموزش 60 مسجد و پایگاه بسیج در ماه محرم خبر داد و گفت: آموزش مفاهیم مدیریت پسماند، معرفی نرم‌افزارهای جمع‌آوری هوشمند پسماند از موضوعاتی است که در مساجد و پایگاه‌های بسیج توسط دو روحانی آشنا به این موارد ارائه می‌شود .

انتهای پیام/103


https://qom.ir/mbPQe