رفتن به محتوای اصلی
۱۴ مرداد, ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۷
مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم خبر داد:

تشکیل ستاد خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در پایانه‌های مسافربری قم

تشکیل ستاد خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در پایانه‌های مسافربری قم
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از تشکیل ستاد خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در این سازمان و سطح پایانه‌های مسافربری شهر قم خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و حضور چشمگیر زائرین کربلای معلی در پایانه‌های مسافربری، با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائرین، ستاد خدمات‌رسانی با حضور پرسنل اداری، خدماتی و اجرایی سازمان، پلیس پایانه‌ها، نماینده حمل‌ونقل استان، مسئول ایستگاه فرهنگی سازمان و رئیس انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این ستاد تا روزهای پایانی ماه صفر برپا بوده و همه‌روزه به زائرین خدمات‌رسانی می‌نماید، ابراز کرد: با تشکیل جلسات، تمهیدات لازم اعم از روشنایی محوطه، سیستم‌های سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی، سالن انتظار مسافر، تأمین آب شیرین، نمازخانه‌ها و پارکینگ‌ها دیده شده است و با بازدیدهای میدانی نقاط ضعف برطرف شده است و با تمام ظرفیت در اختیار زائرین اربعین حسینی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در پایان تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه فرهنگی سازمان با حضور مبلغین حوزه علمیه استان برپا می‌شود و همه‌روزه نماز جماعت ظهر و عصر همراه با تلاوت نورانی قرآن و مراسم عزاداری در مسجد پایانه مرکزی برپا می‌شود.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/mCPEc