رفتن به محتوای اصلی
۱۱ شهریور, ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۸
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم:

تعویق در اجرای احکام صادره ترمیم حقوق کارمندان بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور

تعویق در اجرای احکام صادره ترمیم حقوق کارمندان بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور
مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به صدور احکام ترمیم حقوق کارمندان شهرداری و سازمان های تابعه گفت: اجرای این احکام بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور به تعویق افتاده است.

علی اصغر آمده در گفت و گو با شهرنیوز با اشاره به صدور احکام ترمیم حقوق کارمندان شهرداری و سازمان های تابعه اظهار کرد: این احکام بر اساس رای اخیر هیات عمومی دیوان عدالت اداری برای کارکنان شهرداری قم و سازمان های تابعه صادر شد.

وی افزود: با توجه به لزوم اعمال اصلاح احکام کارمندان از سال 1401 و حجم بسیار زیاد احکام کارکنان و همچنین پیچیدگی محاسبات، این فرآیند با تلاش مسئولین و کارشناسان مربوطه انجام پذیرفت.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم اضافه کرد: با توجه به بخشنامه مورخ 30/05/1403 معاون اول محترم رئیس جمهور درخصوص عدم تغییر احکام کارگزینی دستگاه های اجرایی تا تعیین تکلیف موضوع در بازه زمانی تعیین شده، مقرر شد احکام صادره در سامانه ثبت و پس از تعیین تکلیف موضوع اجرایی شود.

وی اضافه کرد حسب تاکید شهردار محترم و معاون محترم برنامه ریزی و سرمایه انسانی و هماهنگی های صورت گرفته، پیش بینی های مرتبط با تامین اعتبار و منابع مورد نیاز و سازوکارهای اجرایی به منظور این امر انجام پذیرفته و به محض تعیین تکلیف موضوع در سطح ملی احکام جدید اجرایی خواهد شد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DsPQn