رفتن به محتوای اصلی

تقدیر استاندار از فعالیت‌های اربعینی شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری قم

تقدیر استاندار از فعالیت‌های اربعینی شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری قم
استاندار قم از فعالیت‌ها و خدمات شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری قم در محرم و صفر و اربعین حسینی سال 1403 تقدیر کرد.

به گزارش شهرنیوز، سید محمد آقامیری استاندار قم از خدمات دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار و مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم در گرامیداشت و اجرای برنامه‌های محرم و صفر و اربعین حسینی در سال 1403 تقدیر کرد.

متن تقدیرنامه استاندار قم به شرح زیر است: ماندگاری و جاودانگی نهضت امام حسین(ع) مرهون اربعین و برگزاری همایش‌های جهانی و اقامه مراسم عزای سالار شهیدان است و برپایی خیمه عزای آن حضرت و خدمت به زائران و خیل عظیم شرکت‌کنندگان در همایش "کربلا طریق‌القدس" و همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین و برگزاری مراسمات باشکوه هیئات مذهبی؛ استمرار راه خردمندانه و مدبرانه حضرت زینب کبری(س) در دفاع از حریم امامت و ولایت اهل‌بیت(ع) است.

با توفیقات خداوند متعال و همت بلند متولیان بزرگوار هیئات مذهبی و مواکب استان قم با مجالسی پرشور و شعور و خدماتی سرشار از عشق و اخلاص به زائران و عزاداران حسینی ارائه گردید.

به پاس حضور خالصانه و اثرگذار جنابعالی در ایام محرم و صفر سال 1403، مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌دارد. از درگاه خداوند متعال در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) جهت تحقق منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)؛ دوام توفیقات جنابعالی را خواستارم.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MQPCD