رفتن به محتوای اصلی
۱۳ شهریور, ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۸
با حضور شهردار قم؛

جلسه شورای مدیران شهرداری قم برگزار شد

مطلب بدون عنوان 5596
جلسه شورای مدیران شهرداری قم با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و مدیران ارشد شهرداری برگزار شد. 

به گزارش شهرنیوز، جلسه شورای مدیران شهرداری قم امروز _ سه شنبه سیزدهم شهریور_ در سالن رضوان مجموعه شهرداری و با حضور شهردار قم و مدیران ارشد شهرداری برگزار شد. 
شهردار قم در این جلسه با اشاره به اهمیت پیگیری مستمر مسئله سرویس مدارس که به سبب بخشنامه هیئت وزیران امسال ساماندهی آن به شهرداری قم واگذار شده است گفت: سازمان تاکسیرانی و معاونت حمل و نقل باید با تمام قوا برای هر چه بهتر انجام شدن امور مرتبط با این مسئله وارد میدان شوند. 
وی با اشاره به وجود مشکلاتی در این بخشنامه مرتبط با این موضوع و زمان اندک شهرداری ها برای ساماندهی امور مرتبط با این مسئله افزود: باید در تمام لحظات بر روند امور نظارت دقیق و جامعی وجود داشته باشد و همچنین تمام پیگیری ها و اقدامات انجام شده در کنار مشکلات پیش رو به اطلاع دستگاه‌های نظارتی برسد. 
شهردار قم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم پرداخت بدهی های دستگاه های دولتی به شهرداری گفت: گزارش دیوان محاسبات که به صورت رسمی منتشر شده سند خوبی برای این بدهی ها است. 
بررسی وضعیت درآمد 5 ماهه شهرداری قم و روند تحقق بودجه این ارگان از دیگر بخش‌های این جلسه بود. 
همچنین در این جلسه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گزارشی از اقدامات خود درباره سرویس مدارس ارائه کرد.
در بخش دیگری از این جلسه، رضاخانه زاد یزدی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم نیز گزارشی از روند بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در شهر قم ارائه کرد و از پایان بهسازی 83 ایستگاه اتوبوس در مناطق مختلف شهر قم گفت. 
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DbPFo