رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم:

دبیرخانه دائمی «روز قم» تشکیل شد

دبیرخانه دائمی «روز قم» تشکیل شد
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: به منظور مدیریت بهتر برنامه‌ها و افزایش عمق اقدامات، دبیرخانه دائمی «روز قم» در شهرداری قم تشکیل شد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی روز قم در شهرداری قم اظهار کرد: این کار با هدف ارتقای سطح اقدامات تعریف شده برای این روز در شهرداری قم صورت پذیرفت.

وی افزود: برکات ورود تمدن ساز حضرت معصومه (س) به شهر قم آنچنان گسترده است که برای پژوهش درباره آن به زمان و افراد بسیاری نیاز داشته و برگزاری برنامه‌های عمیق علمی و تدوین متون شایسته نیز به فعالیت در طول سال نیاز دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: از مهم‌ترین مطالبات ما از دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان قم این است که با راهبری و تدبیر، تمام دستگاه‌های ذیربط را برای نقش‌آفرینی در این رویداد مهم و هویتی دعوت کند.

کلانترزاده گفت: آذین بندی سطح شهر، برگزاری دیدارهای مردمی شهردار قم و مدیران شهری، برگزاری رویدادهای فرهنگی و هویتی از جمله اقدامات پیش بینی شده برای ششم مهر، روز قم است.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DMPhm