رفتن به محتوای اصلی
۲۹ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۸
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم:

ساخت ۱۴۰۰ واحد در شهرک خودرویی قم

ساخت ۱۴۰۰ واحد در شهرک خودرویی قم
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: شهرک خودرو در سه سایت طراحی شده است و در نهایت با بهره‌برداری کامل ۱۴۰۰ واحد در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهرنیوز، محسن صادقی امینی در حاشیه بازدید از شهرک خودرو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این شهرک سه سایت دارد و به‌طور تقریبی ۱۱۰۰ واحد در سایت نخست قرار گرفته است.

وی افزود: سایت غربی سایت دوم است که مشکل کمسیون ماده ۵ را داشت که مشکل به‌تازگی رفع شده و امور مرتبط به روال خود بازگشته است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: این شهرک سه سایت واحد است که از این تعداد ۱۳۴۳ واحد نقشه‌هایش تعیین‌شده و با ۵۸ فاز نهایی چیزی در حدود ۱۴۰۰ واحد قابل بهره‌برداری است.

صادقی امینی تاکید کرد: شهرک خودرو حدود ۱۴۰۰ واحد دارد که ۷۰۰ واحد آن تکمیل و بیش از ۴۰۰ واحد تحویل خریداران شده و با همکاری شهرداری منطقه ۳ و سازمان میادین سند رسمی عرصه و اعیان ۱۵۰ واحد نیز به نام خریداران انتقال پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تصفیه‌خانه احداث شده در این شهرک به روش ارگانیک عمل و توسط موجودات ذره‌بینی فاضلاب شهرک خودرویی را تصفیه می‌کند که خروجی آن برای آبیاری فضای سبز شهرک مورد استفاده قرار می‌گیرد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/MFPr5