رفتن به محتوای اصلی
۲۳ مرداد, ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۴
سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم:

سامانه ارزیابی گروه‌های فرهنگی هنری در قم راه‌اندازی می‌شود

سامانه ارزیابی گروه‌های فرهنگی هنری در قم راه‌اندازی می‌شود
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه حمایت از گروه‌های فرهنگی، هنری از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری قم در سال پایانی برنامه 5 ساله توسعه است، گفت: سامانه ارزیابی گروه‌های فرهنگی هنری در قم راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، سید محمد موسوی منش با اشاره به سند چشم‌انداز قم 1414 مدیریت شهری قم اظهار داشت: در تمامی ابعاد سند چشم‌انداز 20 ساله شهر قم، به موضوعات و اقدامات فرهنگی به‌صورت ویژه‌ای پرداخته‌شده است که تحقق این اهداف مهم بدون مشارکت شهروندان و گروه‌های فعال فرهنگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: اقدامات زیرساختی و عمرانی انجام‌شده در حوزه فرهنگی اجتماعی نظیر ایجاد بوستان‌ها به‌ویژه بوستان‌های موضوعی و بانوان و همچنین احداث مجموعه‌های ورزشی و خانه‌های فرهنگ در سال‌های اولیه برنامه عملیاتی توسعه انجام‌شده و در سال‌های پیش رو، حمایت از گروه‌های فرهنگی، هنری از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری قم در سال پایانی برنامه 5 ساله توسعه است.

وی ادامه داد: بر همین اساس و ضرورت پایش و شفافیت اقدامات، رصد تأثیر رویدادها و همچنین تأمین منابع جدید، پیش‌نویس طرح اولیه سامانه ارزیابی و ساماندهی گروه‌های فرهنگی هنری آماده‌شده تا با بررسی عملکرد این گروه‌ها، حمایت‌های مدیریت شهری از این مجموع‌ها ساماندهی شود.

موسوی منش با اشاره به مدل‌های حمایتی از سمن‌ها و گروه‌های فعال فرهنگی و اجتماعی افزود: پس از استقرار این سامانه، حمایت‌های سازمان باتوجه به نوع عملکرد، سطح تأثیر و نیازهای همسو با چشم‌انداز در نظر گرفته‌شده تعیین  در اختیار این گروه‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/myPF6