رفتن به محتوای اصلی
۲۴ مرداد, ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۰
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

سامانه جامع بار در قم راه‌اندازی شد

سامانه جامع بار در قم راه‌اندازی شد
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: سامانه جامع بار در قم راه‌اندازی شده است و از این طریق با همراهی پلیس راهور وضعیت تردد خودروهای سنگین در معابر شهری کنترل می‌شود.

قاسم طالبی در گفت وگو با خبرنگار شهرنیوز، از راه‌اندازی سامانه جامع بار خبر داد و اظهار کرد: با هم اندیشی پلیس راهور و در راستای هماهنگی و ساماندهی خودروهای باری نیمه سنگین و سنگین در سطح معابر و تعیین محدوده تردد آنها، سامانه جامع بار در سال گذشته راه اندازی شد.  

وی افزود: واحد گشت و بازرسی واحد بار با حضور پلیس راهور در معابر شهری به منظور کنترل و نظارت بر تردد خودروهای باری سنگین و نیمه سنگین و شناسایی خودورهای فاقد مجوز راه اندازی شد.

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: آگاه سازی رانندگان و مالکین خودروهای مذکور برای اخذ مجوز گشت و بازرسی واحد بار و انجام این فرایند با همکاری پلیس راهور از دیگر اقدامات است.

 طالبی با اشاره به حوزه مدیریت حمل و نقل تصریح کرد: ۴۸۵۰ دستگاه تاکسی از سال ۹۵ تحت پوشش سازمان تاکسیرانی قرار گرفته و در سال گذشته ۶۸۰ پروانه اشتغال صادر و بیش از ۳۷۰۰ فقره تمدید شده است.

 وی از صدور ۷۲۹ پروانه فعالیت در سال گذشته خبر داد و گفت: بالغ بر ۳۵۰۰ پروانه فعالیت در سال گذشته تمدید شده است.

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ به منظور پیشبرد اهداف سازمان، بهره برداری از خودروهای برقی طی قرارداد با شرکت عمران معصومیه منعقد شده و در حال حاضر خودروهای فوق در پیاده راه‌های اطراف حرم مطهر در حال فعالیت است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/myPt3