رفتن به محتوای اصلی
۱۱ شهریور, ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۱
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم:

مسابقات استعدادیابی تکواندوی جوانان کشور در قم برگزار می‌شود

مسابقات استعدادیابی تکواندوی جوانان کشور در قم برگزار می‌شود
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: با مشارکت سازمان مسابقات و برنامه استعدادیابی تکواندو جوانان کشور در قم برگزار می‌شود.

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی با رئیس هیئت تکواندو استان قم اظهار کرد: این جلسه با محوریت هم‌افزایی و تعامل در برگزاری مسابقات تکواندو کشور و میزبانی شهر قم برگزار شد.

وی با اشاره به دستاوردهای اخیر تکواندوکاران در مسابقات المپیک افزود: نکته جالب در این خصوص این است که تمامی شرکت‌کنندگان این رشته موفق به کسب مدال شدند و این ظرفیت بزرگی است که در کشور و در شهر قم وجود دارد و فرصتی را برای توجه به توسعه استعدادیابی در رشته تکواندو در استان قم فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: استفاده از زیرساخت‌های ورزش همگانی در دل بوستان‌های شهر قم و برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست‌های تخصصی با کمیته‌های استعدادیابی و همگانی هیئت تکواندو ضروری است و با همکاری و برنامه‌ریزی مناسب، می‌توان به رشد و شکوفایی استعدادهای جوان در این رشته ورزشی کمک کرد و آینده‌ای روشن برای تکواندو در استان قم رقم زد.

موسوی‌منش گفت: سیاست اصلی و عزم جدی مسئولان مدیریت شهری برای توسعه ورزش و ایجاد فضایی مناسب برای استعدادیابی جوانان استان است.


منبع مطلب: واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم
https://qom.ir/DsPln