رفتن به محتوای اصلی

پاسخگویی به 8113 تماس در سامانه 137 شهرداری قم

مطلب بدون عنوان 8012
سامانه 137 شهرداری قم از 28 اسفند تا پایان روز دوم فروردین، به هشت هزار و 113 تماس از سوی زائران و شهروندان پاسخ داد. 

به گزارش شهرنیوز، شهرداری قم در بخش‌های مختلف خدماتی، حمل و نقلی، ایمنی و حوزه اطلاع رسانی در حال خدمت رسانی به زائران و شهروندان است. 

سامانه 137 شهرداری قم نیز به صورت مستمر آماده پاسخگویی به تماس‌های شهروندان بوده و اطلاعات مورد نیاز زائران را نیز به آنها ارائه می‌کند. 

از روز 28 اسفند سال 1403 تا دوم فروردین 1404 سامانه 137 شهرداری قم به هشت هزار و 113 تماس از سوی زائران و شهروندان پاسخ داده است.

74 تماس از این تعداد به برنامه‌های اسکان شهرداری قم و 695 مورد هم به برنامه‌های اسکان آموزش و وپرورش تعلق داشت. 

615 تماس مرتبط با راهنمایی زائران و 306 تماس مرتبط با برپایی غرفه‌های میوه و تره بار مخصوص ایام نوروز در سطح شهر از دیگر تماس‌های زائران است که سامانه 137 به آن پاسخ داده است. 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/g4tBCM