رفتن به محتوای اصلی
۲۰ شهریور, ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳

پیام تبریک شهردار قم به رئیس دیوان عدالت اداری

پیام تبریک شهردار قم به رئیس دیوان عدالت اداری
شهردار قم در پیامی گفت: ردای خدمت به مردم عزیز ایران در نظام جمهوری اسلامی به غایت ارزشمند و مقدس است و حقیقتا برازنده شایستگانی است که با خدمت صادقانه در آن می‌درخشند.

به گزارش شهرنیوز، شهردار قم با صدور پیامی، انتصاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر عابدی به ریاست دیوان عدالت اداری را تبریک گفت. متن پیام تبریک سید مرتضی سقائیان نژاد به این شرح است:

برادر گرامی؛ جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عابدی

انتصاب شایسته و مبارک حضرت‌عالی در مسئولیت خطیر ریاست دیوان عدالت اداری قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران که نشان از توانمندی، درایت و ظرفیت‌های علمی و اجرایی و متکی بر سوابق درخشان جنابعالی است را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بدیهی است فعالیت اثرگذار و ارزشمند گذشته شما در مجموعه قوه قضائیه به‌ویژه کسوت خدمت در جوار مضجع نورانی کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و استان مقدس قم چراغ راهی در این عرصه خطیر بوده و بستری برای تداوم خدمت در این رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

نقش ارزنده دیوان عالی عدالت اداری در سلامت نظام اداری ‌و اجرایی کشور بی‌شک امری است که با سکانداری حضرتعالی بیش از گذشته مورد وثوق و اثرگذاری قرار خواهد گرفت.

از درگاه حضرت احدیت، تداوم توفیق در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی به‌عنوان ولی‌نعمتان این نظام مقدس در سایه زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را برای حضرت‌عالی خواستارم.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DfPss