رفتن به محتوای اصلی
۲ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۷
مدیر منطقه ۴ شهرداری قم:

پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیاردتومانی در سال ۱۴۰۳

پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیاردتومانی در سال ۱۴۰۳
مدیر منطقه ۴ شهرداری قم گفت: برای سال‌جاری پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیاردتومانی برای این منطقه صورت گرفته که ۴۸ میلیارد تومان آن تاکنون محقق شده است.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز با بیان اینکه شهرداری منطقه ۴ در کنار تکمیل و بهره‌برداری از بوستان‌ها پیگیر سرمایه‌گذاری در سایت‌های ورزشی و تفریحی و رستوران‌ها نیز خواهد بود، اظهار کرد: در سال‌جاری پیش بینی سرمایه‌گذاری حدود ۸۰ میلیارد تومانی برای این منطقه انجام گرفته که تاکنون ۴۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: در خصوص آسفالت معابر باید تاکید کرد که به دلیل بارندگی و سرمای هوای در نیمه دوم سال و همچنین عملکرد کارخانه‌های ساخت آسفالت و قیر، تمام تلاش شهرداری منطقه این است که در نیمه ابتدای سال و قبل از شروع سرما کارها در این زمینه انجام شود و می‌توان گفت عملکرد منطقه در این خصوص بسیار خوب بوده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم با بیان اینکه هنوز وضعیت معابر این منطقه تا نقطه مطلوب فاصله بسیاری دارد، ادامه داد: هنوز تنش‌های زیادی به خصوص در خیابان‌های فرعی منطقه مثل شوارع قدیمی به دلیل تداخل عملکرد با سایر بخش‌های استانی مثل آب و فاضلاب و گاز وجود دارد.

اقبالیان تصریح کرد: در معابر اصلی کارها در حال انجام است و معابری که هنوز آسفالت نشدند همچون شوارع فرعی خیابان ایثار، انسجام، برخی معابر بلوار شهید کریمی و مناطق اینچنینی به تناسب جدول‌گذاری و میزان سکونت هر منطقه اولویت‌گذاری و برای آسفالت آماده خواهند شد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DtP2d