رفتن به محتوای اصلی

چهارمین یادواره شهدای شهرداری قم برگزار می‌شود / برگزاری مرحله جدید طرح کوچه‌های آسمانی

چهارمین یادواره شهدای شهرداری قم برگزار می‌شود / برگزاری مرحله جدید طرح کوچه‌های آسمانی
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: مرحله جدید طرح کوچه‌های آسمانی با رونمایی از تابلو معرفی کوچه‌های شهر مزین به نام و تصاویر شهدا هم‌زمان با چهارمین یادواره شهدای شهرداری فم در نمایشگاه یاد یاران برگزار می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده در جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرداری قم که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس چهارمین یادواره شهدا شهرداری قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم به‌منظور یادبود 7 شهید والامقام و تکریم ۷۹۴ عضو خانواده ایثارگری شهرداری قم با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، شهروندان و مسئولان استانی و مدیریت شهری روز هشتم مهر در باغ موزه دفاع مقدس، نمایشگاه یاد‎یاران برگزار می‌شود.

 مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین از برگزاری مرحله هشتم طرح کوچه‌های آسمانی در قم خبر داد و تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای گران‌قدر، مرحله چهارم طرح کوچه‌های آسمانی و رونمایی از تابلوهای مزین به نام و تصاویر شهدا هم‌زمان با یادواره شهدای شهرداری در نمایشگاه یاد یاران برگزار می‌شود.

 کلانترزاده خاطرنشان کرد: در این مراسم بیش از ۱۷۰ تابلو کوچه‌های آسمانی مزین به تصاویر شهدا به همراه پنج سردیس شهید رونمایی می‌شود.

 وی گفت: پیش از این نیز مدیریت شهری قم با اقداماتی مانند احداث بوستان یادمان شهدا، نصب سردیس‌های شهدا در نقاط مختلف شهر و نصب دیوارنگاره‌های مختلف سعی در ترویج بیشتر فرهنگی ایثار و شهادت کرده است.

 


https://qom.ir/DAPbl