رفتن به محتوای اصلی

آغاز به کار مجدد مرکز آموزشی "کام" و طرح "مدرسه آماده" در قم

آغاز به کار مجدد مرکز آموزشی
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از شروع مجدد برگزاری دوره‌های آموزشی در طرح مدرسه آماده در مرکز آموزشی کام خبر داد.

مهدی برزویی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، به اشاره به آغاز بکار مجدد مرکز آموزشی کام و طرح مدرسه آماده اظهار داشت: مطابق با توافقات به‌عمل‌آمده با اداره کل آموزش و پرورش استان و با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان مدیریت پسماند، سازمان سیما منظر و فضای سبز و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان مقطع ابتدایی در مرکز آموزش‌های کودکان آماده در مدرسه با عنوان اختصاری کام از سر گرفته شد.

برزویی افزود: این مرکز دارای 5 کارگاه آموزشی با عناوین پناه گیری و کیف نجات، انیمیشن، آتش‌نشانی و ایمنی، مدیریت پسماند و فضای سبز آموزش‌های ایمنی و فرهنگ شهروندی را در قالب یک اردوی نیم روزی به کلیه مدارس مقطع متوسطه به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم خاطرنشان کرد: مدارس متقاضی استفاده از خدمات این مرکز آموزشی می‌توانند از طریق شماره تلفن 32425518 یا 137 جهت اخذ نوبت اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه طرح مدرسه آماده نیز ویژه مدارس مقطع متوسطه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، جمعیت هلال‌احمر و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مجدداً آغاز به فعالیت شده است، گفت: مدارس متقاضی شرکت در اردوی نیم روزی و استفاده از آموزش‌های اطفا حریق، چادر زنی و کمک‌های اولیه می‌توانند با شماره تلفن‌های یاد شده جهت اخذ نوبت تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/DmPCi