رفتن به محتوای اصلی
مدیر مرکز مدیریت بحران شهرداری قم خبر داد:

آغاز به کار مجدد مرکز آموزشی "کام" در قم/آموزش 5620 دانش‌آموز در سال 1402

آغاز به کار مجدد مرکز آموزش‌های کودکان آماده در مدرسه شهرداری قم/آموزش 5620 دانش‌آموز در سال 1402
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: همزمان با آغاز فعالیت مدارس کشور در سال جدید، فعالیت مرکز آموزش‌های فرهنگ شهروندی کام نیز آغاز شد.

مهدی برزویی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آغاز به کار مجدد مرکز آموزش کودکان کار مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم اظهار داشت: در سال گذشته مدارس ابتدایی شهر قم استقبال پرشوری از خدمات این مرکز داشتند که طی 108 نوبت ( روز) از خدمات رایگان این مرکز استفاده کردند.

وی با بیان اینکه مجموعاً 5 هزار و 620 نفر دانش‌آموز معادل 16 هزار و 860 نفر/ساعت از خدمات این مرکز در سال 1402 بهره برده‌اند، افزود: در سال جدید نیز استقبال مدارس شهر قم از خدمات این مرکز به‌گونه‌ای است که کلیه نوبت‌های مراجعه تا پایان سال تحصیلی جاری ( پایان اردیبهشت‌ماه ) تکمیل‌شده است.

 مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم تصریح کرد: این مرکز آموزشی تنها مرکز فرهنگی آموزشی حوزه ایمنی و مدیریت بحران ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در سطح کشور بوده که با همکاری و مشارکت فعال سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان مدیریت پسماند و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری قم طراحی و راه‌اندازی شده است و تلاش شده با شبیه‌سازی و انجام بازی‌های کودکانه، مفاهیم فرهنگ شهروندی به‌ویژه در حوزه ایمنی و مدیریت بحران به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

انتهای پیام/102


https://qom.ir/RfPED