رفتن به محتوای اصلی
۱۹ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۰
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم:

آغاز به کار ۱۱ سامانه ثبت تخلف در منطقه پردیسان قم/تخلفات به‌صورت لحظه‌ای و میانگین ثبت می‌شود

آغاز به کار ۱۱ سامانه ثبت تخلف در منطقه پردیسان قم/تخلفات به‌صورت لحظه‌ای و میانگین ثبت می‌شود
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با اشاره به آغاز به کار ۱۱ سامانه ثبت تخلف در سطح منطقه پردیسان گفت: دوربین‌های ثبت سرعت در دو محور امامت و محور امام صادق (ع) از هفته آینده فعال خواهد شد.

سیدوحید محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های ثبت تخلفات رانندگی در پردیسان اظهار کرد: این سامانه‌ها امکان محاسبه سرعت به‌صورت لحظه‌ای و متوسط را دارد و می‌تواند انواع وسایل نقلیه را آماربرداری و طبقه‌بندی کند.  

وی افزود: با تلاش مجموعه مدیریت شهری برای کنترل و هوشمندسازی تردد و ثبت تخلفات به‌منظور ایمن‌سازی معابر پرحادثه، ۱۱ سامانه ثبت تخلف سرعت در سطح منطقه پردیسان تا چند روز آینده فعال خواهد شد.

 مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه نصب سامانه ثبت تخلفات سرعت در محورهای مختلف شهر قم منجر به کاهش تخلفات و تصادفات شده است، تصریح کرد: بیشترین سامانه‌های ثبت تخلفات سرعت در محورهای غدیر، بروجردی و خداکرم نصب‌شده است.

 محسنی عنوان کرد: سامانه ثبت تخلف سرعت در دو محور بلوار امامت و محور امام صادق (ع) شهرک پردیسان از هفته آینده فعال خواهد شد.

 وی هزینه نصب و راه‌اندازی این ۱۱ سامانه را ۱۰۰ میلیارد ریال دانست و گفت: سامانه‌های ثبت تخلفات سرعت به‌زودی در محورهای شهروند و امام علی (ع) پردیسان فعال خواهد شد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tEPWB