رفتن به محتوای اصلی
۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲

آغاز عملیات احداث زیرگذر خدماتی منطقه یک قم در بلوار پیامبر اعظم(ص)

آغاز عملیات احداث زیرگذر خدماتی منطقه یک قم در بلوار پیامبر اعظم(ص)
عملیات عمرانی زیرگذر خدماتی منطقه یک شهرداری قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) با اعتباری بالغ‌بر 150 میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، امروزه یکی از شاخصه‌های اصلی شهرهای مدرن و توسعه‌یافته، سطح رفاه شهروندانی است که در آنجا سکوت دارند. سطح رفاه شاخص‌های متعددی دارد که شامل تمام ابعاد رفاهی و سلامتی می‌شود.

توزیع متناسب و خوب امکانات رفاهی از حمل‌ونقل عمومی گرفته تا سرانه فضای سبز، امکانات پزشکی، سرویس‌دهی به‌موقع در خصوص جمع‌آوری زباله‌های شهری و بسیاری از مسائل ریز و درشتی را شامل می‌شود که جزو شاخصه‌های اصلی شهرهای توسعه‌یافته است.

زندگی شهری زیر‌ساخت‌های بسیاری را طلب می‌کند و باید برای همه اقشار مناسب‌سازی شود. ازاین‌رو سرویس‌های بهداشتی عمومی از نیازهای اولیه‌ای است که باید بدان توجه کرد. .

احداث سرویس بهداشتی از پروژه‌های مهم شهری است که شهرداری‌ها به آن اولویت خاصی داده و حساسیت ویژه‌ای دارند. مجموعه شهرداری از چند سال قبل تاکنون نسبت به جاگذاری و تأمین بهداشت سرویس‌های بهداشتی در بلوار معنوی پیامبر اعظم (ص) را در دستور کار خود قرار داده است.

در این راستا چندین زیرگذر خدماتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) پیش‌بینی‌شده که توسط منطقه یک عملیات احداث یکی از این زیرگذرها آغازشده است.

این پروژه با اعتباری بالغ‌بر 150 میلیارد ریال در مدت 6 ماه و با حجم  6000 مترمکعب میزان خاک‌برداری در دستور کار منطقه یک شهرداری قم قرار گرفته است که امید است با اتمام این پروژه  تعداد 50 چشمه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/RFP24