سید محمد حجار حسینی در گفتوگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت ارتباط بدون واسطه شهروندان با مدیران شهری، اظهار داشت: فصل جدیدی از تعامل و گفتوگوی بیواسطه شهروندان با مدیران شهرداری در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد آغاز میشود و بهصورت منظم هر هفته برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: این طرح با رویکرد «اول مردم» با هدف تسهیل ارتباط مستقیم و پاسخگویی سریع به مسائل و درخواستهای شهروندان طراحیشده است.
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم افزود: نکته مهم این طرح آن است که پس از حضور مدیران در سامانه و دریافت تماسهای شهروندان، در هفته بعد به همراه دوربین و مدیر مربوطه، محل مشکلات گزارششده توسط شهروندان بهصورت میدانی بررسی خواهد شد تا اقدامات لازم بهصورت دقیق و ملموس انجام شود.
وی اضافه کرد: از شهروندان گرامی درخواست میشود مشکلات، پیشنهادات و نظرات خود را بدون واسطه و به طور مستقیم با مدیران مربوطه در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ مطرح کنند تا روند رسیدگی هرچه سریعتر و دقیقتر انجام شود.
گفتنی است، این اقدام گامی مؤثر در راستای افزایش شفافیت، ارتقاء کیفیت خدمات شهری و جلب رضایت مردم عزیز شهر قم است.
انتهای پیام/