رفتن به محتوای اصلی
۲۶ بهمن, ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۸
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم خبر داد:

آغاز نیازسنجی آموزشی کارکنان شهرداری قم برای 1403/تقدیر از رابطین برتر آموزشی

آغاز نیازسنجی آموزشی کارکنان شهرداری قم برای 1403/برگزاری 138 دوره آموزشی از ابتدای سال برای کارکنان
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: نیازسنجی آموزشی سال 1403 با تأکید بر شناسایی نیازها و دوره‌های کاربردی آغاز شد.

به گزارش شهرنیوز، علی‌اصغر آمده در خصوص تشریح اقدامات آموزشی در سال 1402 و همچنین برنامه‌ریزی برای سال 1403 اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 138 دوره به‌صورت کلی برگزار شده که تعداد 123 عنوان دوره تخصصی و 15 عنوان دوره عمومی بوده است.

به گفته مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم، بر اساس کمیت حجم دوره‌ها از ابتدای سال جاری بیش از 126 هزار نفر ساعت آموزشی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه فرایند نیازسنجی آموزشی کارکنان با توجه به تجارب سال‌های اخیر در حوزه آموزش کارکنان در شهرداری قم و سازمان‌های وابسته آنان آغاز شده است، افزود: در فرایند نیازسنجی آموزشی در سال جاری، ضمن آسیب‌شناسی برنامه‌های آموزشی انجام‌شده در سال 1402 ، بیشترین تأکید بر شناسایی نیازهای آموزشی همکاران در سه بعد دانشی، مهارتی و نگرشی در ارتباط با بهبود عملکرد فردی و سازمانی است.

آمده با تأکید بر اینکه بیشترین تأکید بر شناسایی نیازهای کاملاً کاربردی است که بتواند در مسیر خدمات‌رسانی به شهروندان و ارتقای کمی و کیفی عملکرد همکاران مؤثر واقع گردد، گفت: اعتقاد اساسی در طراحی برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی بهبود عملکرد کارکنان است که باید از طریق دوره‌های آموزشی با کیفیت از طریق بهره‌گیری از روش‌های متنوع، اساتید با صلاحیت و محتوای به‌روز صورت پذیرد.

وی در ادامه درباره زمان‌بندی فرایند نیازسنجی تصریح کرد: فرایند نیازسنجی آموزشی پیش از پایان سال 1402 خاتمه می‌یابد و برنامه‌های آموزشی سال 1403 از فرودین ماه 1403 شروع می‌گردد.

با عنایت به اهمیت و نقش‌آفرینی رابطین آموزش در امر نیازسنجی و برگزاری هرچه ‌بهتر دوره‌های آموزشی و با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از رابطین آموزشی برتر محمدجواد ملاعظیمی(روابط عمومی)، محمدباقر قربانی(سیما و منظر) و خانم اسحاقی(امور قراردادها) تقدیر به عمل آمد.  

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KYPwR