رفتن به محتوای اصلی
۲۶ اسفند, ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۶
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم مطرح کرد:

آماده‌باش کلیه پارکینگ‌ها برای ایام نوروز در قم/تجهیز پارکینگ‌های زائر و بهار به سامانه هوشمند پلاک خوان

آماده‌باش کلیه پارکینگ‌ها برای ایام نوروز در قم/تجهیز پارکینگ‌های زائر و بهار به سامانه هوشمند پلاک خوان
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به آمادگی پارکینگ‌های تحت نظارت شهرداری همزمان با ایام نوروز گفت: پارکینگ زائر به‌صورت هوشمند و پلاک خوان از روزهای گذشته مشغول به فعالیت است.

به گزارش شهرنیوز، علیرضا خلیلی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به آمادگی پارکینگ‌های تحت نظارت شهرداری همزمان با ایام نوروز اظهار داشت: پارکینگ زائر به‌صورت هوشمند و پلاک خوان از روزهای گذشته مشغول به فعالیت است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ مترمربع تابلوی هدایت مسیر برای ایام نوروز آماده‌سازی شده است، افزود: خط‌کشی طولی و عرضی بسیاری از معابر اصلی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه در راستای ایمن‌سازی معابر، نصب تابلوهای انتظامی و هشداری صورت شده است، تصریح کرد: ستاد خدمات‌رسانی سازمان ترافیک در جنب پل علیخانی و ورودی پارکینگ طبقاتی زائر مستقر خواهد بود.

وی با اشاره به هوشمند سازی پارکینگ بهار مطرح کرد: از یک ماه پیش این پارکینگ هم به سامانه پلاک خوان مجهز شده که در ورود و خروج خودروها تسریع شود.

خلیلی از هماهنگی با پیمانکار پارکینگ‌ها و واحد‌های مختلف شهرداری برای عدم نصب چادرهای مسافرتی، نظافت پارکینگ‌ها، مقابله با تکدی گری، جلوگیری از استفاده از پیک‌نیک و.... خبر داد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KYPt4