رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

آمادگی بخش‌های مختلف شهرداری قم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس/فضاسازی گسترده در سطح شهر

آمادگی بخش‌های مختلف شهرداری قم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس/فضاسازی گسترده در سطح شهر
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در بخش‌های مختلف شهرداری اعم از خدمات شهری، فرهنگی، ارتباطات، اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی، فضاسازی و ترافیکی هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس صورت گرفته است.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آمادگی شهرداری قم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس اظهار داشت: در بخش‌های مختلف شهرداری اعم از خدمات شهری، فرهنگی، ارتباطات، اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی، فضاسازی و ترافیکی، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این راهپیمایی گسترده صورت گرفته است.
وی یکی از اقدامات را فضاسازی شهری با کمک دستگاه‌های استانی دانست و افزود: کمیته اطلاع‌رسانی استان به میزبانی شهرداری قم و به‌صورت مشترک با برخی دستگاه‌ها و با محوریت شعار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، فضاسازی مسیر راهپیمایی، فضاسازی و آذین‌بندی سطح شهر و توزیع المان‌ها در بین خود دستگاه‌ها را دنبال می‌کند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: در آستانه روز جهانی قدس، پرچم کشور فلسطین در قم به اهتزاز در خواهد آمد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی در مسیر راهپیمایی پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: سیستم حمل‌ونقل عمومی نیز برای خدمات‌رسانی به روزه‌داران برای راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز جمعه در آمادگی کامل است.
کلانترزاده محدودیت‌های پارکینگ‌های در اختیار را موردتوجه قرار داد و گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود به‌منظور مدیریت بهتر ترافیک، از سیستم حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند و در مسیرهای رفت‌وبرگشت تا نزدیک‌ترین مکان‌ها، اتوبوس و تاکسی پیش‌بینی‌شده است.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/rDNN