رفتن به محتوای اصلی
۲۳ مرداد, ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۵
معاون شهردار قم مطرح کرد؛

آمادگی شهرداری قم برای مشارکت در طرح‌های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد

آمادگی شهرداری قم برای مشارکت در طرح‌های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد
معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی پیش‌قدم بوده و هرجایی که به کمک شهرداری بتوان معضلی را کاهش دهیم، به میدان خواهیم آمد.

به گزارش شهرنیوز، مهرداد توکلی در یک‌صد و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اعلام حمایت شهرداری قم در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: در سه سال گذشته شهرداری قم ردیف بودجه مشخص برای کاهش اعتیاد در شهر داشته است.

وی بودجه سال جاری شهرداری قم را در حمایت از مرکز درمانی ترک اعتیاد 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: شهرداری قم در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود این عدد را برای حمایت از درمان معتادان متجاهر در نظر گرفته است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم تأکید کرد: شهرداری قم آمادگی لازم برای حمایت از اجرای طرح‌های آموزشی برای دانش آموران را داشته و از طریق سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری می‌تواند به این مقوله ورود کند.

وی بر پیشگیری از اعتیاد تأکید و بیان کرد: شهرداری قم بر پیشگیری و آموزش تأکید بیشتری نسبت به درمان دارد  و این در حالی است که شهرداری قم در ساخت گرمخانه و کمک به مراکز ترک اعتیاد نیز تا امروز پیش‌قدم بوده است.

توکلی در پایان خواستار تدوین طرحی جامع در حوزه پیشگیری از اعتیاد برای جامعه هدف دانش‌آموزی شد و گفت: شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی پیش‌قدم بوده و هرجایی که به کمک شهرداری بتوان معضلی را کاهش دهیم به میدان خواهیم آمد.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/mKPyL