رفتن به محتوای اصلی
۲۰ فروردین, ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۲

آمادگی و تجهیز پارکینگ‌های قم برای شب‌های قدر/تسریع در خدمات‌رسانی در 2 پارکینگ بزرگ با نصب سامانه‌های پلاک خوان

آمادگی و تجهیز پارکینگ‌های قم برای شب‌های قدر/تسریع در خدمات‌رسانی در 2 پارکینگ بزرگ با نصب سامانه‌های پلاک خوان
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: پارکینگ‌های عمومی و تحت نظارت سازمان ترافیک در شب‌های قدر با تمام ظرفیت و امکانات موجود، میزبان شب‌زنده‌داران و عزاداران خواهد بود.

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اعلام آمادگی کامل ارائه خدمات پارکینگی در شب‌های مبارک قدر، از بروز رسانی تجهیزات و بهره‌برداری از حداکثر ظرفیت در این خصوص خبر داد. 
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در شب‌های قدر با توجه به نیاز پارکینگی در شهر، بخصوص در اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، پیش‌بینی‌شده که از حداکثر ظرفیت پارکینگی استفاده شود تا شاهد کمترین میزان از توقف کنار معبر و همچنین حجم ترافیک و تردد در معابر اصلی باشیم و عزاداران بدون دغدغه و در کوتاه‌ترین زمان و مسافت موجود بتوانند از بهره‌های معنوی این شب‌ها استفاده نمایند. 
به گفته وی، اجرای طرح هوشمند پلاک خوان در دو پارکینگ اصلی هسته مرکزی شهر یعنی پارکینگ طبقاتی زائر و پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر نصب‌شده که فرایند ورود و پذیرش خودروها را با سرعت بیشتری انجام می‌دهد و از خطاهای احتمالی انسانی در میزان محاسبه نرخ پارکینگ‌ها تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. 
گفتنی است رفع نقص آسانسورهای پارکینگ طبقاتی، نظافت و خدمات‌رسانی سرویس‌های بهداشتی، نظافت سطح پارکینگ‌ها، حضور  مستمر ناظرین و پاسخگویی به انتقادات مردمی ثبت‌شده در سامانه 137 در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سایر اقداماتی است که در جهت میزبانی در شب‌های قدر در دستور کار سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در پارکینگ‌های عمومی سطح شهر قرار دارد.
انتهای پیام/


منبع مطلب: واحد خبر سازمان حمل و نقل و ترافیک
https://qom.ir/r2Ni