رفتن به محتوای اصلی
۲۱ بهمن, ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۲

آمادگی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم برای ایجاد تسهیلات حضور شهروندان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آمادگی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم برای ایجاد تسهیلات حضور شهروندان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از آماده‌سازی پارکینگ‌های هسته مرکزی برای ایجاد تسهیلات حضور شهروندان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم خبر داد.

به گزارش شهرنیوز؛ علیرضا خلیلی با دعوت از شهروندان برای حضور با شکوه در مراسم راهپیمایی مردمی در روز ۲۲ بهمن، اظهار کرد: با توجه به مکان تجمع مراسم در میدان جانبازان، شهروندان می‌توانند از پارکینگ شهید کاظمی واقع در بلوار شهید محمد منتظری و پارکینگ حاشیه‌ای واقع در بلوار شهید سلیمانی در مجاور مصلی نماز جمعه، برای پارک خودروی خود استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به تردد پر حجم شهروندان و مسیر اصلی راهپیمایی، ورودی و خروجی پارکینگ شهید کاظمی از خیابان شهدا به صورت موقت مسدود و شهروندان می‌توانند از درب واقع در بلوار شهید محمد منتظری استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از محوطه تسطیح شده ریل راه‌آهن واقع در خیابان رسالت واقع در پشت بوستان نجمه، برای نزدیکی به محل‌های تجمع و پیشگیری از اختلال در تردد استفاده کنند.

خلیلی ورودی پارکینگ جنب مصلی واقع در بلوار شهید سلیمانی را از خیابان ساحلی و رمپ شهید شکروی دانست و گفت: شهروندان با توقف خودرو خود در این پارکینگ‌ها می‌توانند ضمن نزدیک‌ترین محل به مسیر راهپیمایی و محل تجمع اصلی مراسم، علاوه بر توقف ایمن، باعث نظم بخشی بیشتر به مراسم شوند.

پایان پیام / 104


https://qom.ir/KyPDv