رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم:

آمادگی کامل آتش‌نشانی قم برای روزهای 14 و 15 خرداد/500 آتش‌نشان آماده خدمات‌رسانی هستند

آمادگی کامل آتش‌نشانی قم برای روزهای 14 و 15 خرداد/500 آتش‌نشان آماده خدمات‌رسانی هستند
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آمادگی همه ظرفیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برای پوشش مراسم روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد خبر داد و گفت: یک خودروی آتش‌نشانی به مرقد مطهر امام راحل(ره) اعزام خواهد شد.

علی زندیه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در خصوص آمادگی این سازمان برای ارائه هرچه بهتر خدمات روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در شهر قم اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی در همه نقاط شهر استقرار پیدا می‌کنند و تیم‌های عملیاتی در عوارضی‌های خروجی و ورودی شهر ساکن می‌شوند.  

وی با بیان اینکه تیم‌های آموزش‌دیده در حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نیز حضور دارند، افزود: برای مرقد امام راحل (ره) نیز یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه یک کاروان اعزام می‌شوند و سایر تیم‌های عملیاتی و کاروان در سطح شهر مستقر هستند.  

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این ایام سازمان، ۱۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت برای همه نقاط شهر در نظر گرفته است، همچنین ۵۰۰ نفر از نیروهای سازمان آماده ارائه خدمت هستند.

 زندیه اضافه کرد: عملیات آماده‌باش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قم از روز یکشنبه، سیزدهم خرداد آغاز می‌شود و تا پایان روز پانزدهم خرداد با آمادگی ۱۰۰ درصد نیروها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tDPQy