رفتن به محتوای اصلی
۱۴ تیر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۱
مدیر منطقه هفت خبر داد:

اتمام تملکات پروژه فاز 5 عماریاسر قم تا خیابان شهید فاطمی/تلاش برای کسب رضایتمندی مردمی در تملکات

اتمام تملکات پروژه فاز 5 عماریاسر قم تا خیابان شهید فاطمی/تلاش برای کسب رضایتمندی مردمی در تملکات
مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری 15 پلاک به ارزش 120 میلیارد تومان در پروژه فاز 5 عماریاسر تملک شده تا تملکات تا خیابان شهید فاطمی به اتمام برسد.

به گزارش شهرنیوز، محمد رمضانی صبح امروز در بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه‌های عمرانی منطقه هفت، با اشاره به آخرین وضعیت تملکات پروژه فاز 5 عماریاسر اظهار داشت: با تشکیل ستادی ویژه برای پیشبرد این پروژه، تملکات به‌عنوان یکی از سخت‌ترین فعالیت‌ها در شهرداری با روند قابل‌توجهی در پروژه فاز 5 عماریاسر پیگیری شد.

وی با بیان اینکه در طول یک سال 73 پلاک از حدفاصل معلم تا شهید فاطمی با هزینه‌ای بالغ‌بر 330 میلیارد تومان تملک شد که رکوردی بی‌نظیر است، ابراز کرد: از ابتدای سال جاری نیز 15 پلاک به ارزش 120 میلیارد تومان در این پروژه تملک شده تا تملکات تا خیابان شهید فاطمی به اتمام برسد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ادامه داد: از خیابان شهید فاطمی تا ریل راه‌آهن نیز 22 پلاک باقیمانده است که با هماهنگی‌ها با آستانه در حال تعیین تکلیف آن‌ها هستیم.

وی با تأکید بر اینکه سعی شده در این پروژه از ماده 9 استفاده ابزاری نشود، مطرح کرد: علیرغم داشتن این ماده‌قانونی و ماده 8 برای تملک و تخریب پلاک‌های در مسیر، تلاش شد تا از راه‌های مختلف رضایت شهروندان کسب شود که خوشبختانه این خواسته تا حدود زیادی اجرایی شد.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/lKNe