رفتن به محتوای اصلی
۲۱ مرداد, ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۴
مدیر منطقه هفت قم:

اتمام عملیات روکش آسفالت خیابان 19 دی و بلوار رضوی قم با هزینه اجرای 67 میلیارد ریالی

اتمام عملیات روکش آسفالت خیابان 19 دی و بلوار رضوی قم با هزینه اجرای 67 میلیارد ریالی
مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: با جدیت و تلاش همکاران منطقه هفت روکش آسفالت بلوار رضوی، میدان جهاد، ابتدای بلوار 15 خرداد و خیابان 19 دی به اتمام رسید.

به گزارش واحد خبر منطقه هفت شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به اجرای روکش آسفالت خیابان 19 دی و بلوار رضوی اظهار داشت: با توجه به حساس بودن این محدوده به‌ویژه خیابان 19 دی، همکاران منطقه در مدت‌زمان کوتاه در شیفت شب این محدوده را به طول تقریبی 1950 متر آسفالت کردند.

وی با بیان مشکلات اجرای این پروژه، مطرح کرد؛ در اجرای پروژه مشکلات متعددی داشتیم ازجمله اینکه بعضی از شهروندان علیرغم تذکرات و اطلاع‌رسانی محیطی که انجام‌شده بود شب‌ها خودروی خود را در حاشیه خیابان پارک می‌کردند که کار اجرای روکش آسفالت را با مشکل مواجه می‌کرد که با هماهنگی با پلیس راهور همشهریان را جهت انتقال خودرو آگاه می‌کردیم که بتوانیم کار اجرای روکش را به نحو احسن و با بهترین کیفیت انجام دهیم.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ادامه داد: اجرای روکش آسفالت با طول تقریبی 1950 متر در عرض 13 تا 20 متر به سرانجام رسید که برای این عملیات 3 هزار و 260 تن آسفالت انجام شد و مساحتی حدود 28 هزار و 300 مترمربع روکش آسفالت شد.

وی با تأکید بر اینکه به منظور اجرای عملیات روکش آسفالت این محدوده 62 میلیارد ریال هزینه روکش و حدود 5 میلیارد ریال هزینه حمل و توزیع آسفالت شد، ابراز کرد: اجرای پروژه مجموعاً 67 میلیارد ریال هزینه در برداشت که این عملیات در مدت 9 شب با زمان تقریبی 60 نفر ساعت به انجام رسید.

رمضانی در خاتمه ضمن تشکر از شهروندانی که با صبوری، شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌ها یاری می‌کنند، گفت: در انتها از همکاری شهردار قم، پلیس راهور و همکاران شهرداری که برای اجرای این پروژه با ما همکاری لازم را داشته، تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم خادمانی شایسته برای بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) باشیم.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/mQP3k