رفتن به محتوای اصلی
۵ تیر, ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۴

اجرای 11 قرارداد در پروژه عمار یاسر به‌صورت هم‌زمان

اجرای 11 قرارداد در پروژه عمار یاسر به‌صورت هم‌زمان
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: در پروژه عمار یاسر 11 قرارداد به‌صورت هم‌زمان در حال اجرا بوده و جابه‌جایی تأسیسات بدون مختل شدن خدمات‌رسانی به مردم در حال انجام است.

عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، به تشریح وضعیت پروژه فاز 5 عمار یاسر پرداخت و اظهار داشت: اولویت مدیریت شهری در دو سال گذشته بر اتمام این پروژه و حل مشکلات تملکی آن بوده است.
وی افزود: در پروژه عمار یاسر 11 قرارداد به‌صورت هم‌زمان در حال اجرا بوده و جابه‌جایی تأسیسات بدون مختل شدن خدمات‌رسانی به مردم در حال انجام بوده و بر اساس همین روال بخشی از کار در مدت‌زمان بیشتری انجام می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: در عملیات روی سطح مسیر فقط جدول‌گذاری باقی‌مانده و تا دو ماه آینده آسفالت شده در ابتدا رو سطح پروژه عمار یاسر بازگشایی می‌شود.
وی وضعیت پیشرفت رمپ سطح زیر را نیز مورد توجه قرارداد و بیان کرد: این بخش از پروژه 7 درصد پیشرفت داشته و عملیات حفاری داخل تونل 100 درصد انجام‌شده است.
حلوایی زاده ادامه داد: جبهه خاک‌برداری از دو سمت آغازشده و به‌صورت هم‌زمان جدول‌گذاری، خاک‌برداری و دیوار سازی در حال انجام است.
وی تقسیم پروژه به خرد پروژه را در عملیات عمرانی غیرمعمول دانست و یادآور شد: برای تسریع در اجرای پروژه، عملیات اجرایی به چند خرد پروژه تقسیم‌شده تا در کمترین زمان فاز 5 عمار یاسر به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/103


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/gtNl