رفتن به محتوای اصلی
۳۱ خرداد, ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۶
مدیر منطقه هشت قم مطرح کرد؛

اجرای طرح مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح پردیسان قم

اجرای طرح مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح پردیسان قم
مدیر منطقه هشت شهرداری قم از اجرای طرح مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در سال جاری خبر داد و گفت: احداث ایستگاه‌های سبز در پردیسان به 25 ایستگاه اتوبوس می‌رسد.

به گزارش واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت ویژه حمل‌ونقل عمومی در توسعه شهری و کاهش بار ترافیکی معابر و آلاینده‌ها در سطح شهر اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در زمینه حمل‌ونقل عمومی هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و اگر کیفیت خدمات‌دهی در این حوزه افزایش پیدا کند، شهروندان برای استفاده هرچه بیشتر از آن ترغیب خواهند شد که در نهایت به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی در ادامه به اقدامات منطقه هشت شهرداری قم در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات‌دهی در این حوزه پرداخت و ابراز کرد: در 3 ماهه نخست سال جاری مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح منطقه اجرا شده است که شامل احداث ایستگاه‌های سبز، تابلو گذاری، نصب نیمکت و رنگ‌آمیزی بوده و اجرای این موارد کماکان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه  92ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه وجود دارد افزود: مناسب‌سازی در تمامی این ایستگاه‌ها انجام‌شده که شامل تابلو گذاری و تعبیه نیمکت نشیمن برای مسافران است و همچنین 15ایستگاه سبز احداث‌شده است که تعداد این ایستگاه‌ها تا چند ماه آینده به 25 ایستگاه می‌رسد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tZPDC