رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر مطرح کرد؛

اجرای یک هکتار سنگ‌فرش در میدان مطهری قم

اجرای یک هکتار سنگ‌فرش در میدان مطهری قم
مدیرعامل سازمان نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر گفت: در اجرای طرح بهسازی میدان مطهری قم یک هکتار سنگ‌فرش انجام‌شده است.

علیرضا خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: مطالعات طرح جامع هسته مرکزی شهر با نگاه سیما و منظر شهری، رفتاری، نیازهای حرم مطهر و نیازهای شهری، برای فراهم کردن شرایط مناسب پیرامون حرم مطهر در حال انجام بوده که بسترهای آن آماده و مطالعات انجام‌گرفته است.

 وی با اشاره به اجرای فرایند تصمیم‌گیری برای ساماندهی وضعیت ترافیک میدان مطهری و معابر اطراف افزود: تصمیمات دیگری هم اخذشده که به‌مرور زمان اجرایی می‌شود تا انضباط ترافیکی و تردد در میدان مطهری تقویت شود.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر ابراز کرد: اجرای پروژه بهسازی میدان مطهری پیچیدگی‌های فراوانی داشت، زیرا طی سه سال گذشته ۶ کیلومتر محور را در حدود ۲۵۰ هزار متر کف سازی کردیم اما یک هکتار میدان مطهری دارای مشکلات بسیاری بود.

 خاکی اضافه کرد: پروژه بهسازی میدان مطهری دارای یک هکتار سنگ‌فرش و یک هکتار فضای سبز بود و ۱۹ میلیارد تومان هزینه‌های سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر بوده که هزینه فضای سبز نیز جداگانه است.

 وی عنوان کرد: زیباسازی منطقه قسمتی از زوائد بصری این بخش را حذف کرده است و در مرحله بعد وارد بافت پیرامونی آن می‌شویم.

انتهای پیام/103

 


https://qom.ir/ymPFO