رفتن به محتوای اصلی
۶ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۳
شهردار قم خبر داد

تجهیز 3 زیرگذر عرضی خدماتی در بلوار پیامبر اعظم(ص)

احداث 3 زیرگذر عرضی خدماتی در بلوار پیامبر اعظم(ص)
شهردار قم از راه‌اندازی سه زیرگذر عرضی خدماتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد ظهر امروز به همراه حلوایی زاده معاون فنی و عمرانی، اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری، صحرایی مدیرکل حوزه شهردار، قراچورلوی مدیر منطقه 5 شهرداری، میرهادی مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از زیرگذر عرضی بلوار پیامبر اعظم(ص) بازدید کرد.

شهردار قم در این بازدید با بیان اینکه این زیرگذرها فرصتی مناسبی برای ارائه خدمات و استقرار دائمی سرویس‌های بهداشتی و مسائل خدماتی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر پروژه‌های اصلی شهر در معرض اتمام است، تکمیل این زیرگذرها در اولویت قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه هفت زیرگذر عرضی در بلوار پیامبر اعظم(ص) پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: سه زیرگذر عرضی در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) جنب امامزاده شاه احمدبن قاسم(ع)، میانه بلوار جنب ساختمان مرکزی آتش‌نشانی و انتهای بلوار جنت میدان آل یاسین، در سال جاری بعد از اتمام طراحی، عملیات اجرایی تجهیز آن‌ها آغاز می‌شود.

دکتر سقائیان نژاد کاربری این زیرگذرها را خدماتی، رفاهی و تجاری برشمرد و یادآور شد: برای نگهداری این مراکز می‌توان از ظرفیت‌های مردمی و خیرین استفاده کرد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/ryNf